LåååååångFredag å Glad Påsk

Började dagen med en långis med vovven å sen lite yoga på de....Härligt härligt...;) 
I med frullen för sen drog vi iväg till älsklingens syster å hennes familj och där är det mysigt å härlig stämning som alltid....;)) 
Åkte hem för att göra iordning påskmaten som bestod av rökt lax,lax i ugn,potatis,ägghalvor m. Kräftstjärtar å majonnäs,avakado,rädisor,romsås,hemgjord hovmästarsås som blev väldans god...Å en tomat å mozzarellasallad och jag kan ju säga att det var såååå gott å vi åt alldeles lagom mycket...Det kändes bara så sunt å fräscht...;))) Jag är lite less på det här med Jansson,köttbullar å ja ni vet, det räcker gott å väl att jag får äta det under julen...

På Söndag kommer hela ligan på min sida och det är inte så några....hahaha...Å fler blir vi...Det är såååå mysigt när det ökar på med små härliga barnbarn,snart har jag fyra stycken å det är bra jobbat de tycker ja...;)))

Nu mina vänner blir det vila resten av dan och jag hoppas att ni har det riktigt mysigt denna Långfredag
Pööössss på er

1 kommentar: