Det här med bilder

Häromdagen fick jag flera bilder av min ena svärdotter goaste Anna,dom hade varit till en fotograf å dom gjorde så när Lexus oxå låg i magen....;)) Det är speciellt en bild som jag blir så full i skratt åt när jag kikar på den...;))
Kolla in grabben med handen på höften å så ser han ut att tänka....-Va är du för en filur då som snart ska komma ut...;))) Alltså den här lilla grabben är nog den roligaste lilla människa jag träffat....;))
Underbara unge å nu är det såååå spännande att få se den nya lilla lilla som ännu ligger därinne å myser....Men snart så om bara några veckor ska den lilla lilla komma....;)) Gissa om jag läääängtar

Å vet ni jag har börjat på en stooooor tavla som ska målas enbart med svart färg...Det kommer ta sin lilla tid å ni kommer att få se den när den är färdig....Såååå kul att måla nåt jag aldrig gjort förut så nu hoppas å ber jag att det ska bli bra...;))

Pööössss på er å ha en skön kväll så syns vi väl...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar