Måndag!!


Gomorron vänner!! Vilket härligt väder det ser ut att bli..:)) Imorse så åkte älsklingen bort igen,men jag hoppas på kortvecka..:)) Idag ska jag börja förbereda för det stora kalaset på lördag ,det ska stekas 2 kg köttfärs till tacobuffen vi ska ha så det gör jag idag och fryser in det sen...Ska även ut på en prommis med vovvarna och passar då på att plocka in några nya kvistar..Gör jag lite varje dag så ska det nog hinnas och orkas..Så jag inte ligger av utmattning på Lördag..:)) Annars är jag grymt duktig på att spara allt till sista dan och då vet man ju hur det blir..PLANERING är det stora ordet den här veckan...:)) Det är ju så lätt att fastna här vid datorn och läsa alla fina bloggar...haha..Näää nu mot köket...Ha en riktigt skön och härlig måndag alla fina människor därute...See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Att planera borde jag träna på lite oftare ;) har en tendensa att göra saker i sista sekunden.. lycka till med planerna ;)
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Planering ja. Det är ett eget kapitel som jag inte anammat själv.

    Jag kör tyvärr med "jag hinner sen"-principen och den stämmer inte alltid.
    Då har jag panik och vill bara gråta och ställa in allting.

    Bra du kör med framförhållning!
    ;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till med köttfärsen. Låter lite jobbigt, men säkert roligt när allt är klart. Bra att Du har en plan. Duktig Du är! Ta inte ut Dig bara!
    Ha en fortsatt trevlig vecka.

    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  4. Ville bara kika in för att önska en bra dag.och tacka för omtanke hos mig.kram Susanne

    SvaraRadera